fbpx
10 HARI TAHUN 2020
January 10, 2020
HUKUM AQIQAH TERHADAP ANAK YANG TELAH MENINGGAL DUNIA
February 28, 2020

Khidmat pelanggan yang sentiasa membantu dan sistem yang CEKAP dan TERATUR

Anda boleh berhubung dengan petugas Amal Qurban bila-bila masa termasuk hujung minggu. Selesai sahaja tempahan anda diuruskan oleh petugas kami, anda akan menerima resit pengesahan terima secara automatik melalui sistem kami. Tidak memakan ruang yang besar dan simpanannya kekal untuk anda cetak dan kongsikan semula.

Sistem WAKALAH yang MEYAKINKAN

Bersama Amal Qurban, sembelihan anda akan disempurnakan oleh wakil rasmi kami yang terlatih di lokasi lapangan. Manakala khusus untuk ibadah qurban, relawan kami sendiri akan menyembelih haiwan yang telah anda sumbangkan dengan kudrat kami sendiri tanpa mewakilkan pihak ke 3 untuk menyelesaikan kesemua ibadah qurban bagi pihak anda. Amanah anda adalah keutamaan kami.

PENGALAMAN yang LUAS

AmalQurban merupakan sebuah unit sekretariat di dalam Yayasan Amal Malaysia yang telah lama menjadi pemudahcara bagi ibadah qurban dan aqiqah sejak tahun 2004. Kami komited untuk terus menjadi yang terbaik untuk kebaikan bersama.

MUDAH untuk DI AKSES

Capaian web kami mudah untuk di akses walau di mana sahaja anda berada. Pelbagai AKSES untuk urusan pembayaran atas talian samada secara pindahan wang melalui bank atau secara debit/credit kad boleh dilakukan melalui Billplz, Jompay dan aplikasi Boost.

SIJIL PENYERTAAN dan VIDEO SEMBELIHAN

Kesemua peserta AMAL QURBAN akan mendapat SIJIL PENYERTAAN dan VIDEO PENYEMBELIHAN

PENYERTAAN QURBAN DAN AQIQAH UNTUK TAHUN 2020 KINI TELAH DI BUKA